Rendelés menete

RÉSZLET AZ ÁSZF-ből

5. RENDELÉS MENETE

5.1. A felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2. A felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár” ikonra kattintva.

5.3. A felhasználó beállítja a megvásárolni kívánt termékek darabszámát.

5.4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a kosár tartalmát. A „Törlés - X” ikonra kattintva eltávolíthatja a termékeket, a mennyiséget pedig a „+/-” gombokkal véglegesítheti.

5.5. A felhasználó megadja a szállítási címet, majd kiválasztja a szállítási és fizetési módot:

5.5.1. Fizetési módok:

  • Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató által megjelölt helyszínen (csak HUF).

  • Utánvét: A megrendelés összegét a futárnál vagy csomagponton lehet kifizetni készpénzben vagy bankkártyával.

  • Banki átutalás: Az átutalás határideje 3 nap, a teljesítés után vehető át a termék.

  • Online bankkártyás fizetés: Biztonságos pénzügyi szolgáltató révén.

  • Bankkártyás fizetés Barionnal: A fizetés a Barion rendszerén keresztül történik. Engedélyszám: H-EN-I-1064/2013.

5.5.2. Szállítási költségek (bruttó):

  • Foxpost csomagautomata: 1 150 Ft

  • MPL házhozszállítás: 1 990 Ft

  • MPL csomagautomata: 1 630 Ft

  • GLS házhozszállítás: 1 990 Ft

  • GLS csomagautomata: 1 260 Ft

  • Személyes átvétel: Ingyenes (időpont-egyeztetés szükséges)

Az átvétel irodánkban előre egyeztetett időpontban történik. Tel.: +36 70 737 0000. (Az irodánkban történő személyes átvétel során csak készpénzes fizetésre van lehetőség.)

5.6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. A termékek kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 között történik.

5.7. A "Megrendelem" gombra kattintva a felhasználó elküldheti megrendelését. Ezt megelőzően még ellenőrizheti adatait, megjegyzést fűzhet a rendeléshez, vagy e-mailben küldhet további kéréseket.

5.8. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 15. § szerint.

5.9. Adatbeviteli hibák javítása: A rendelés lezárása előtt a felhasználó visszaléphet az előző lépésekhez, módosíthatja a kosár tartalmát, vagy törölhet termékeket. Megrendelés elküldése után az esetleges hibákat e-mailben vagy telefonon lehet javítatni.

5.10. A felhasználó e-mailben kap visszaigazolást a rendelés elküldése után. Ha 48 órán belül nem érkezik meg, a szerződéses kötelezettség megszűnik.

5.11. A visszaigazolás automatikus értesítés, nem jelenti a szerződés létrejöttét. A szerződés a Szolgáltató által küldött további megerősítő e-maillel jön létre.

5.12. A webshopban kizárólag valós vásárlói értékelések jelennek meg, manipulált vagy hamis vélemények közzététele tilos.


6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

6.1. A megrendelések feldolgozása a beérkezési sorrendben munkanapokon, munkaidőben történik. Munkaidőn kívüli rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A Szolgáltató ügyfélszolgálata elektronikus úton visszaigazolja a teljesítés várható időpontját.

6.2. Az általános teljesítési határidő a szerződés létrejöttétől számított 1-5 munkanap.

6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

6.4. Ha az eladó vállalja a termék eljuttatását a vevőhöz, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a terméket.

6.5. Késedelem esetén a felhasználó póthatáridőt szabhat meg. Ha a póthatáridő eredménytelenül telik el, jogosult elállni a szerződéstől.

6.6. A felhasználó póthatáridő nélkül is elállhat a szerződéstől, ha a teljesítés a szerződésben meghatározott határidőn belül lett volna esedékes, és az időbeli csúszás következtében a szerződés célja meghiúsult.

6.7. Ha a termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató köteles erről a felhasználót tájékoztatni, és az általa fizetett összeget visszatéríteni.

6.8. Ha a felhasználó nem veszi át a megrendelt terméket, szerződésszegést követ el. Ebben az esetben a Szolgáltató érvényesítheti a tárolási és szállítási költségeket a felhasználóval szemben.